Година след появата си у нас, българската компания за бенефит спортни карти CoolFit се утвърди, като лоялен партньор, както към работодателите, чиито служители ползват абонамент CoolFit, така и към собствениците на спортни и релакс центрове. На какъв етап в развитието си е услугата в момента и какво планира ръководството в близко бъдеще коментира мениджърският екип на CoolFit.
– CoolFit беляза своето начало в година с нечувани нива на инфлация. Как успява да се наложи една българска компания в условия на икономическа криза и с конкурент, който освен, че е монополист в страната, е и с ноу хау от Европа?
– Развитието на услугата CoolFIt беше и все още е голямо предизвикателство за мен и екипа ми. В самото начало през 2022г. беше трудно да навлезем на пазара с оглед на това, че фирмите в страната, които предлагат бенефит спортна карта на служителите си и спортните центрове, които предоставят услугите си бяха доста скептично настроени към нас и не вярваха, че CooLFit ще успее да се наложи на пазара и да се утвърди, като конкурент на вече съществуващия лидер. Успяхме за отрицателно време да спечелим доверието на някои от най-големите работодатели в страната, благодарение на ексклузивните ни спортни обекти, които са и най-популярните и предпочитани в страната. Смея да твърдя, че това провокира много други фирми да потърсят повече информация за нас. От самото начало на CoolFIt до днешна дата, икономическата обстановка в страната е много нестабилна, което е една от пречките, с които се сблъскваме, но искрено вярвам, че нашата услуга ще успее да запази конкурентните и достъпни цени. Ние знаем, че потребителите на този тип услуга основно се базират на обектите, които ще могат да посещават и цената, която ще заплащат за услугата, а нашето ценово предложение и модел на работа са по-гъвкави и изгодни.
Цялото интервю прочетете ТУК